Tetaske

For mange år siden ønskede jeg mig og fik en tetaske – den er rigtig god til at holde tekanden varm og kan faktisk også bruges til en stempelkande.

I lang tid har jeg dog haft lyst til at opdatere dens look lidt, så i går tog jeg fat på opgaven, som faktisk ikke var så svær selvom jeg absolut ikke er nogen ørn til at sy eller til at være kreativ. Fidusen er at man piller op og så måler ud efter det gamle stof. På samme måde lykkedes det mig faktisk at ombetrække en arvet dukkevogn til storepigen, da hun var lille.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

4 svar til Tetaske

  1. Lene siger:

    smart og flot stykke arbejde, det havde jeg ikke turdet kaste mig ud i 🙂
    Og nu skal jeg til at lave din rødkålssalat 🙂

  2. Fru Green siger:

    Det er dejlig når sådanne projekter lykkes. Flot.

  3. Madame siger:

    Den er blevet meget flot – det var en god idé at sætte nyt betræk på 😀

  4. Pollyanna siger:

    Håber rødkålssalaten smagte, vi skal vist også til at finde de vinterlige retter frem.
    Tak for rosen, det var faktisk ikke så svært og det kan jeg sige ærligt, da jeg slet ikke er nogen ørn til sådanne husmoderlige sysler.

Skriv et svar

