Doctor’s orders

Nu har jeg lægens ord for at jeg – ihvertfald fysisk – er helt normal. Blodtryk og diverse blodprøver var helt efter bogen og lægen mener, den tærende træthed jeg har lidt af i en måneds tid skyldes……ta da – for lidt søvn! Et eller andet sted er jeg jo nok klar over, hun har ret. I pressede perioder har jeg det med at arbejde rigtig meget igennem. Normalt plejer jeg at kunne indhente det forsømte i weekender, men dette efterår har vi bare haft hver eneste weekend besat. Selvom det har været med hyggelige ting såsom besøg af venner og familie og visitter på Sjælland, kan jeg mærke, at jeg ikke har haft de små oaser til at puste ud i. Om ca 12 timer går jeg på efterårsferie og jeg tror min 1. prioritet vil være at sove ZZZZzzzzzzz….

Godnat

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Doctor’s orders

  1. Lene siger:

    tja hvad skal jeg sige, Pollyanna. Samme besked fik jeg sidste år, da jeg led af svimmelhed, det hjalp med “medicinen” 😉
    God soveferie 🙂

  2. Fru Green siger:

    God Efterårzzzzferie.
    Sov godt.

Skriv et svar

