Mennesker ved havet

Manden i mit liv og jeg gjorde kort proces, vi tog hunden i bilen, lod børnene holde efterårsferie som det passede dem og travede selv en lang tur ved stranden. Vejret var gråt, men samtidig friskt og gav god kulør i kinderne.

Der var masser af fugle, der forlystede sig i strandkanten – jeg er dog ikke den store fuglekender, så jeg ved ikke hvilken slags det var. De var hurtigt på vingerne, når vi nærmede os, men jeg nåede lige at få dem med inden de forsvandt ud af billedet.

Vi var heller ikke de eneste mennesker ved havet.

Jeg har altid syntes at det burde have været kvinder, der skuede ud over havet, men kunstneren har nok ikke tænk historisk men mere generelt. Jeg synes der er noget fascinerende ved kunst der indgår i naturen og er en del af den.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

