Sweet about me

kan bare få mig op af stolen.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Sweet about me

  1. Fru Green siger:

    Det nummer er nemlig helt i orden, Pollyanna. Rart lige at se videoen også.

  2. Madame siger:

    Den er jeg også helt dårlig med – og nu hører jeg den garanteret i hovedet hele aftenen :o)

  3. Marianne siger:

    Elsker det nummer og har aldrig set videoen – tak 🙂

  4. Pollyanna siger:

    Jeg er glad for at andre er enige, hun har den fedeste stemme, synes jeg og melodien er bare rigtig ‘catchy’.

Skriv et svar

