Pollyanna tied the knot

Bedre sent end aldrig, hastværk er lastværk, ja man kan næsten blive ved… Efter 23år+ samliv valgte Pollyanna og manse at indgå lovformeligt ægteskab i går. De eneste gæster var vore børn og repræsentanter fra og for frældregenerationen og så selvfølgelig den hemmelige gæst fra forleden, ellers var begivenheden tophemmelig.

Man kan sige det ville være en ekspeditionssag at gifte sig, når man har været par længere end man ikke har, fået to børn sammen og delt glæder og sorger og matrikelnummer i rigtig mange år, men faktisk synes jeg det gav mig mange overvejelser. Underligt – fordi man jo kan sige, vi for mange år siden har forpligtet os overfor hinanden, men nu er vi rigtige ægtefolk og det er forkyndt for Gud og alle de der var tilstede.

PS. Og egentlig synes jeg dette indlæg er alt for privat, men nu står det her…

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn. Bogmærk permalinket.

7 svar til Pollyanna tied the knot

  1. Lene siger:

    HJERTELIG TILLYKKE Pollyanna med jeres bryllup.

    Det var da på tide 😉

    Og hvor er brudebuketten smuk 🙂
    Jeg elsker bryllupper!

  2. Pollyanna siger:

    Tak for det. 🙂

  3. Madame siger:

    Et stort tillykke fra mig også, Pollyanna! Jeg synes det er en god idé at gifte sig, så man sikrer hinanden 🙂

  4. Pollyanna siger:

    Tak Madame – det var også den konklusion vi nåede til!

  5. Fru Green siger:

    Tillykke med den private lykke og ja, det som bare kan synes som en handling og/eller et stykke papir kan sætte mange tanker i gang.

  6. Pollyanna siger:

    Tak Fru Green. Det kan nemlig sætte mange tanker i gang, nok flere end det ville have gjort, da jeg var 25 år. Vi har ikke fortrudt – hverken at vi ikke gjorde det dengang eller at vi har gjort det nu. Det her har været det helt rigtige for os, tror jeg.

  7. Pingback: Da-di-li-la-la-la eller hvad det nu er de synger « The Pollyanna Principle

Skriv et svar

