6 særheder

Lene har tagget mig og jeg skal ryste op med 6 særheder, det bliver nok svært, da jeg nok i bund og grund er rigtig almindelig og slet ikke sær… Men here it goes:

  1. Jeg skriver en weblog! Det har jeg gjort on/off i snart 2 år er det vist. Der er ingen jeg kender, der ved jeg skriver her og jeg vil helst ikke opdages. Webloggen startede egentlig mest som et teknisk eksperiment. Jeg havde et stykke tid læst nogle meget visuelt spektakulære weblogs og ville gerne prøve at lege lidt selv. Siden har jeg dog opdaget at hverken evner, tid eller lysten er til det aspekt.
  2. Ifølge min mand har jeg en irriterende særhed med at gå på hælene.
  3. Jeg slægtsforsker. Måske en lidt underlig hobby for et forholdsvis ung person, men det er enormt spændende og jeg hygger mig meget med det.
  4. Jeg kan ikke holde juleaften uden at have læst “Familien på Hellesta” af den svenske forfatterinde Margit Søderholm. Som barn/ung elskede jeg hendes romaner og det kan bare ikke blive jul her, før jeg har læst om julen hos familien Anckerberg. (hendes romaner er absolut ikke højlitterære, men de minder mig om min mor, som også holdt af at læse dem)
  5. Jeg går som regel enormt sent i seng. (Måske ikke en særhed, men mere en dumhed, når man rent faktisk skal tidligt op.)
  6. Når jeg sover, skal dynen dække hele mig undtagen ansigtet.

Reglerne kan læses hos Lene. Jeg tagger ikke andre, da jeg tror de fleste har været i gang.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Et svar til 6 særheder

  1. Lene siger:

    nr. 5 kan jeg da nikke vældigt meget genkendende til 😉
    Og så tror jeg at jeg skal læse den roman 🙂

Skriv et svar

