December kom an

96 pakker( minus to der ikke er pakket ind endnu og 3 x 2 adventsgaver der ikke er købt) ligger indpakkede og nummererede og venter på det bliver december! Hold da op, det er første gang i mit liv, jeg er i så god tid. Egentlig var mine unger ikke interesserede i kalenderpakker, men jeg havde lyst til at lave dem, så sådan blev det.  De sidste 3 år har jeg studeret og skrevet opgaver på denne tid, så i år har jeg lyst til at december skal have fuld skrue….

For et par år siden besluttede jeg, det skulle være slut med julehelvede -forstået på den måde, at jeg ville holde op med at lave alt det “man bør” lave til jul og i stedet kun lave det jeg syntes var sjovt/hyggeligt/det jeg havde lyst til eller det ungerne gerne ville have vi lavede. Det har vist sig at være en god beslutning og december er blevet en måned med hygge i højsædet fremfor en måned med “pligter”.

Og nej, jeg har kun to børn – det ekstra sæt er til et par unge mennesker jeg kender, som jeg føler skal have en lille decemberopmærksomhed.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

