Man aner et mønster

Fredag aften, begge piger har planer andetsteds, manden skal på arbejde inden aftenen er omme – begynder man at ane et mønster? Jeg synes jeg begynder at se en del sådanne fredage/lørdage ude i fremtiden. På sin vis er det tillokkende med al den tid til bare sig selv, på den anden side er det også noget man lige skal vænne sig til.

Nå, men i går havde jeg ikke fået lagt planer for mig selv, så jeg tog en hurtig beslutning og tog til det lokale filmudlejningsmekka. Det blev til 3 film. Cleaner, The Happening og Arden Oplevs To verdener. Selvom jeg har en svaghed for amerikanske tju-bang film synes jeg, Cleaner var rimelig middelmåddig. The Happening venter på en ledig stund i eftermiddag, men jeg fik set To Verdener. Det var en meget tankevækkende film om religiøs fundamentalisme, som bragte minder om et foredrag fra et tidligere medlem af Jehovas Vidner, jeg fornyligt oplevede lidt af. Hendes tanker om sin situation kan høres her.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

