J u l e f e r i e næsten

Næsten juleferie – ahhhh. En kort dag uden ret mange andre pligter end min blotte tilstedeværelse og derefter firmajulefrokosten, som jeg i år følte jeg var nødt til at deltage i. Generelt siger firmajulefrokoster mig lige så lidt som nytårsaften, men jeg vælger at holde gode miner, da jeg nu i adskillige år har valgt den fra p.g.a. studier mm.

Derefter er der 14 dages juleferie – er det lige til at holde ud?

Dette indlæg blev udgivet i Jul, Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

