20. december 2008 – Ukendte billeder

Synes du det er sjovt at kigge på ukendte billeder, skulle du tage en tur forbi ukendte billeder, hvor der er masser af gamle uidentificerede billeder, måske af nogen du kender.

Dette indlæg blev udgivet i Slægtens julekalender 2008, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til 20. december 2008 – Ukendte billeder

  1. Fru Green siger:

    Når jeg på loppemarkeder ser gamle rammer med billeder i så får jeg det som min mor. Hun fortalte mig at hun altid blev ked af det … for hvorfor var der ikke familie eller bekendte der ville gemme de billeder?
    Med det i tanke, så er dit link jo til et fantastisk sted.

  2. Pollyanna siger:

    Du kan tro der bliver gyst i slægtsforskerkredse over alt det, der bliver smidt ud fra dødsboer og lignende. I det mindste kan man give det til et arkiv, synes jeg.

Skriv et svar

