En tur i skoven

Så er julen ved at være ovre og forude vinker 2009. Julen har været dejlig, lidt hektisk med mange besøg og aktiviteter og ture tværs over Danmark, det er jo altid dejligt at være sammen med dem man holder af og det er julen jo en god anledning til. I går trodsede jeg en lurende “influenza” og drog i skoven – faktisk havde jeg så travlt med at komme af sted, at jeg glemte hundesnoren, hvorfor alternativer måtte tages i brug.

hundesnor

Turen gav også mulighed for at fotografere mit seneste “kunstværk” i strik.

scarf1

Vejret var dejligt og gav en frisk kulør. Skoven viste sig fra en af sine smukkeste sider med rimfrost på træerne, alligevel var det muligt at finde små farveklatter rundt omkring

rimfrost

inden vi fortsatte mod solnedgangen.

solnedgang

Dette indlæg blev udgivet i Hunden, Ude. Bogmærk permalinket.

3 svar til En tur i skoven

  1. Pingback: » Blog arkiv » Oste huller eller swiss cheese….

  2. Anette siger:

    Er det Kauni du har brugt til tørklædet? Hvor mange gr/nøgler? God dag til dig

  3. Pollyanna siger:

    Ja, det er Kauni garn. Jeg husker ikke præcist vægten på garnet, men mener det vart ca 150 – 170g.

Skriv et svar

