Sikke en fest

Ja nu forløb min nytårsaften godt nok stille og roligt, så det er ikke den fest, der her hentydes til. Selve nytårsaften blev familien spist af og pigerne blev derefter fragtet til de respektive veninder, hvor de skulle fejre indgangen til det nye år. Så var farmand og jeg alene og det forløb ganske roligt, vi vidste jo ikke rigtigt om vi skulle agere chauffør senere på aftenen, hvilket for mit vedkommende begrænsede det alkoholiske indtag. Nu har begge børn meldt hjem igen og tilsyneladende er der stadig 40 fingre og 40 tæer i familien.

Men tilbage til festen, som er det surpriseparty min elskede holdt for mig på min fødselsdag – som åbenbart var i nat!?!?!?! Der kan man bare se. Det var nu en fin fest for både familie og venner på en meget fin restaurant, selvom jeg på et tidspunkt står og gør mig lystig med serveringspersonalet over min stakkels mand og det faktum, at han ikke har skrevet nogen lister… altsammen foregår på engelsk og jeg har vældig travlt med at overtage kontrollen over den fest, han har arrangeret. Jeg tror, det er en drøm, der prøver at fortælle mig noget.

Dette indlæg blev udgivet i Drømme, Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Sikke en fest

  1. Madame siger:

    Det var dejligt at læse, at I alle kom id i det nye år uden skader på fingre og tæer.
    Sikke en herlig drøm, du har haft, åh hvor jeg kender det – ja hvad mon sådan en drøm vil sige … 🙂

  2. Marianne siger:

    Jeg drømmer konstant og det er altså så forstyrrende og min husbond skulle da bare vove et surprice party – så var han……

Skriv et svar

