Vinterferie – ahhhhh

og hvor er den tiltrængt. Fandt ud af i går, at jeg siden august har oparbejdet ca. 200 overarbejdstimer(og jeg frygter det ender med at blive mere….), så det er vist ikke så underligt, jeg hele tiden føler jeg er bagefter.

Vinterferien skal ikke tilbringes på ski men i stedet bruges til

·         Restitution

·         lidt arbejde

·         at holde førfødselsdag for min yngste

·         at slægtsforske

·         at sove længe

·         at kysse min mand

·         at lave vafler med mine unger

·         at gå lange ture med hunden

·         at lave god mad til gæster

·         at se gode film

·         at læse en bog eller to

·         at besøge min søster

·         lidt (power) shopping

·         at strikke lidt

·         at smække benene op og kigge ud i luften

Gad vide om en uge er nok?

 

 

Dette indlæg blev udgivet i Ferie, Moi. Bogmærk permalinket.

Et svar til Vinterferie – ahhhhh

  1. Madame siger:

    Sikke nogle dejlige planer du har for ferien – de er lige efter mit hovede 🙂

Skriv et svar

