Konfizilla

er det mon konfirmations modstykket til en bridezilla?

Lillepigen mener, hun måske selv er sådan en. Det synes jeg nu ikke, men vi andre gør jo også vores til at holde igen og jeg prøver ihærdigt at minde hende om, hvorfor det er man bliver konfirmeret…

Nå men kjolen er indkøbt – det endte ikke med en Lily model, men en “unika model” med spagettistropper. Og så var det lige, jeg kom til at sige, at jeg da kunne strikke et sjal. Efter lange overvejelser blev jeg godkendt som strikleverandør og vi fandt et mønster, Lillepigen synes er pænt. Men hvor har jeg bandet over det, jeg tror, jeg har trævlet op og er startet forfra 7 gange. Jeg har modificeret opskriften(gjort tørklædet/sjalet smallere) og bruger nogle større pinde, men nu tror jeg endelig det kører 7 – 9 – 13.

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn, Strik. Bogmærk permalinket.

Et svar til Konfizilla

  1. Pingback: Blød « The Pollyanna Principle

Skriv et svar

