2 skridt frem og 1 tilbage

Jeg strikker aldrig mere med mohair garn. Er du gal hvor det driller. Godt der er lang tid til maj…..
scarf1

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

3 svar til 2 skridt frem og 1 tilbage

  1. Madame siger:

    Jeg synes, det er utroligt smukt, hvad du har strikket!

  2. Lene siger:

    madame har sagt det 🙂 men jeg har prøvet at strikke i mohair, og det er surt show hvis man skal trevle op 😉

    Og jeg håber du har fået slappet af i ferien 🙂

  3. Pollyanna siger:

    Tak for de pæne ord. Lige nu kører det, hvis jeg holder tungen lige i munden(7 – 9 – 13)… Jeg kan dog kun lytte til TV mens jeg strikker ikke se TV samtidig med. 😉

    Og jeg laver næsten kun vil-ting og kun enkelte skal-ting, akkurat sådan som en ferie skal være.

Skriv et svar

