Stress test

Billedet nedenfor viser 2 helt ens delfiner. Billedet blev brugt i forbindelse med en undersøgelse omkring forsøgspersoners stressniveau på St. Mary’s hospital i London.

Kig nøje på de 2 delfiner der springer op af vandet. Delfinerne er helt ens, men undersøgelsen viser, at selv om de er ens, vil mennesker med et højt stressniveau opleve at der er forskelle. Jo større forskellene opleves, jo mere stresset er personen.

Kig på billedet, og hvis du finder mere end et par forskelle, trænger du til ferie.

stress2

I mine øjne er de to delfiner helt ens – betyder det jeg er klar til at gå på arbejde mandag?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

7 svar til Stress test

  1. Lene siger:

    🙂 du er vist helt klar til arbejdet 🙂
    Jeg trænger til gengæld til ferie 😉

  2. Pollyanna siger:

    Det er det jeg er bange for, Lene. 😀 Må man ønske dig god ferie?

  3. Lene siger:

    det må du gerne, men jeg holder først ferie til april 🙂

  4. Pollyanna siger:

    Så er jeg i lidt god tid, kan jeg se, men nu er det da gjort 🙂

  5. pernillepaa1. siger:

    Det er vist rigtig godt at jeg har ferie nu 🙂 men jeg håber da at jeg er klar til mandag 🙂 god dag

  6. Madame siger:

    Haha, det var virkelig sjovt, Pollyanna. Jeg trænger vist voldsomt til ferie :o)

  7. Marianne siger:

    Jeg skal vist holde fri resten af året:-)

Skriv et svar

