Blød

Hos Lene blev jeg opmærksom på en fotoleg og sådan noget synes jeg er ret sjovt. Men en dags forsinkelse kommer hermed mit bud på BLØD. soft
Det er konfi-sjalet, der blev færdigt denne weekend – dog ikke uden tænders gnislen(bl.a. var min store saks involveret, da al optrævling viste sig umulig….)

Dels er sjalet blevet det blødeste bløde og så er det strikket til en af dem, der kan få mig op i det røde felt, gøre mig stolt som en pave og fuldstændig usikker og  altid blød om hjertet – mine to piger.

Sjalet er godkendt af konfizilla aka Lillepigen og kan nok varme et par pigeskuldre til konfirmationen sidst i maj.

Jeg har brugt 45 g kid mohair, pinde nummer 5, en gratis opskrift fra Drops hjemmeside og oceaner af tålmodighed…. Selve sjalet er gjort noget smallere end i opskriften(jeg har kun strikket to rapporter – hedder det det?) for at det ikke skulle blive for voldsomt til en spinkel 14 årig.

Dette indlæg blev udgivet i Fest og ballade, Kreativ?. Bogmærk permalinket.

2 svar til Blød

  1. Lene siger:

    dobbelt blød 🙂 det er blevet rigtig smukt Pollyanna, og godt at den unge dame har godkendt det 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Tak. Jeg er også selv godt tilfreds 🙂

Skriv et svar

