Ego weekend forude

Om et par timer sætter jeg mig i toget med kurs mod København – weekenden står først på besøg hos sølvbryllupsveninden(vi har i år kendt hinanden i 25 år) og derefter samvær med mine gamle slyngveninder fra KUA. En af dem har jeg haft kontakt med hele tiden, med de to andre har der været meget længe imellem. For 15 år siden begyndte vores liv at tage forskellige retninger – jeg fik mit andet barn, flyttede til Jylland og blev opslugt at det, der følger med at være udearbejdende småbørnsfamilie. Nu er mine børn ved at være store og mon ikke vores veje er ved at kunne mødes igen?
Det bliver spændende, om vi kan finde melodien igen.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Ego weekend forude

  1. Madame siger:

    Det lyder spændende! Jeg håber, gensynet bliver vellykket – det er så dejligt at omgås mennesker, som man har en fortid sammen med.

    God weekend i København!

  2. Marianne siger:

    Jeg håber at gensynet blev som forventet – og ja man mødes og veje skilles sådan er livet også 🙂

Skriv et svar

