I vinkel

i-vinkel Sidste weekends besøg i København bød også på lidt powershopping. Da jeg sidst havde mulighed for at ose rundt i København(det var vist i november) forelskede jeg mig i et strikkekit fra Vivian Høxbroe.

Sidste weekend blev det købt og nu snyder jeg mig til at strikke en vinkel i ny og næ. Meget af min tid bliver nemlig i øjeblikket brugt på at æde mig igennem papirbunkerne. Der er mange timers arbejde i de bunker udover det arbejde der skal klares i hverdagene, så jeg ved hvor de næste mange weekender skal tilbringes: Nemlig lige her bag mit skrivebord – suk.

Dette indlæg blev udgivet i Kreativ?. Bogmærk permalinket.

3 svar til I vinkel

  1. Marianne siger:

    Det ser skønt ud – jeg venter spændt på det færdige resultat 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Jeg er også meget spændt 🙂

  3. Pingback: Strik « The Pollyanna Principle

Skriv et svar

