Ahhhh

Første feriedag tilbragt med jord under neglene og muldlugt i næsen – der er ikke noget som den første forårsdag i haven.

Dette indlæg blev udgivet i Ude. Bogmærk permalinket.

3 svar til Ahhhh

  1. Lene siger:

    Jeg bliver aldrig havemenneske, men jeg kan faktisk godt nyde at gå og luge lidt 🙂 men jeg har stadig den første dag til gode 🙂 Ha en god lørdag.

  2. Fru Green siger:

    Jeg nyder som regel også den første dag i haven … det er dem senere på året det kniber med. Der foretrækker jeg at opholde mig i hængekøjen.

  3. Pollyanna siger:

    Mon ikke det er mine bonde aner/gener der slår igennem sådan en forårsdag. Min mand synes slet ikke det er nær så fornøjeligt, men han er heller ikke arveligt belastet som jeg er. Jeg kan nu også godt lide hængkøjeperspektivet på haven…

Skriv et svar

