Ikea raid

Jeg har sagt det før, men jeg siger det gerne igen – jeg haaaader at shoppe. Som opofrende mor(!) begiver jeg mig dog(gerne hmmmm) ud i det danske shopping land, denne gang helt til Århus. Første stop var Ikea, det gider jeg dog godt og det endte med at blive en ikke helt billig fornøjelse. Næste stop var Århus midtby – gaaaab. Jeg ved ikke hvorfor, men Århus har bare aldrig sagt mig ret meget, måske fordi jeg helt klart forbinder ungdom, studietid osv med København.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Ikea raid

  1. Lene siger:

    Den første linje kan jeg også godt skrive igen og igen 🙂 stakkels vore pigebørn 🙂

  2. Marianne siger:

    Og i dag er det min tur – vi skal omkring Ikea og hente en hylde til en pc´er og jeg ved at der sikkert ryger mere med i kurven end den hylde. 🙂

Skriv et svar

