At være mor er

  • at sluge kameler!
  • at acceptere, at det der betyder noget for mig  ikke nødvendigvis er vigtigt for afkommet(og det er godt nok svært).
  • at huske børnene ikke skal gentage eller overgå mine succeser.
  • at nogle kampe er deres egne og at de vindes – eller tabes af dem selv og jeg kan/skal bare stå på sidelinien.
  • at acceptere at andre tager mine råd og vejledning til sig, fordi jeg netop ikke er deres mor.
  • at kunne tælle til 10(eller måske 100 – og det skal jeg nok øve mig lidt på).
  • at huske jeg også selv har været en datter i opposition en gang.
Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

3 svar til At være mor er

  1. Lene siger:

    amen 🙂

    Og god pinse til jer 🙂

    Som min datter sagde, da hun blev 18, er du ikke glad for at vi nu er over på den anden side? 🙂

  2. Marianne siger:

    Og at vi elsker vores unger ubetinget, uanset 🙂
    Det er ikke nemt at være Mor…….

Skriv et svar

