Dinosaurens fjer

Har lige læst Dinosaurens fjer i et snuptag. Var heldig at få fat i den som kviklån på biblioteket, selvom jeg var lidt skeptisk med hensyn til om eg fik den læst på 14 dage. Det gik nu strygende, efter et par dage var den onduleret. Jeg synes det var en krimi, der fungerede godt og den var helt sikker en god krimi-læseoplevelse.

Arbejdsåret er ved at drosle ned i et tempo, hvor jeg kan være med uden helt at miste mig selv. Det kan jeg mærke ved at jeg pludselig har overskud til at fordybe mig i en bog eller en film. Det er vidunderligt at kunne igen.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

