Første etape

Så er første etape af sommerferien “planlagt” eller rettere det er planlagt, at vi skal være i et sommerhus i Nordsjælland, resten af planlægningen tager vi lidt som det kommer. Vi er Lillepigen og Lillepigens veninde og mig sagde hunden. Resten af familien forbliver på de hjemlige breddegrader og passer hus, hund og arbejde, mens vi andre skyder ferien i gang. Om der bliver en anden etape må tiden vise. Manden min har først ferie i de sidste uger af min ferie og vi har endnu ikke planlagt noget, men mon ikke vi finder på et eller andet. Ah jeg glæder mig – men først er der lige noget mere arbejde, der skal klares .

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Første etape

  1. Marianne siger:

    Sommerhus i nordsjælland er slet ikke så ringe endda 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Det er det nemlig ikke. Vi glæder os! 🙂

  3. Julia siger:

    det lyder altså meget dejligt. Er vild med sommerhusferier. Man gearer totalt ned.

  4. Pollyanna siger:

    Det bliver rigtig dejligt

Skriv et svar

