Intet nyt fra vestfronten

Tiden henslæbes bag skrivebordet, hvor jeg giver den en skalle, selvom det til tider er svært at holde dampen oppe. Ferien vinker i det fjerne og jeg glæder mig alt imens jeg undres over at min hortensia har valgt at blive rød

hortensia red

(forestil dig her billede af rød hortensia)

og andre steder blå?

hortensia blue

(forestil dig her billede af blå hortensia)

En radikal hortensia – så har man set det med.

Til gengæld blomstrer min pæon og med den er der ingen tvivl – den er ræverød!

peonia

(forestil dig her billede af rød pæon)

NB. Beklager de maglende billeder,men wordpress har vist sig at være meget usamarbejdsvillig i dag!

UPDATE: Så lykkedes det at illustrere med billeder!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

