F E R I E at last

56 af de håbefulde har taget en tørn ved det grønne bord med mig som ivrig lytter og bedømmer – nu vil jeg tage mig en velfortjent(hvis jeg da selv skal sige det) pause.  Først er der dog lige lidt højtideligt og derefter sjov og ballade, der skal overstås inden den officielle ferie kan skydes i gang i morgen nat kl. 2, hvor mine pligter er overstået.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til F E R I E at last

  1. Lene siger:

    Ha en god ferie, min starter fredag kl. 15 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Det bliver så skønt med ferie – jeg glæder mig i den grad til at lave – ingenting – eller rettere – det der falder mig ind.

  3. Fru Green siger:

    Rigtig god ferie. Håber du får nogle dejlige sommerdage med afslapning og hygge.

  4. Pollyanna siger:

    Det håber jeg også! 🙂

Skriv et svar

