Memory Lane

I går nat fik jeg at vide, at Michael Jackson var død! Det var meget underligt at høre at det pop ikon, der på mange måder er tæt forbundet til min ungdom, nu pludselig er død. Pludselig rykker døden endnu engang tæt på og jeg føler endnu engang, at det tynder ud blandt dem der sidder mellem mig og enden af bænkerækken – hvis du forstår billedet(man skal nok have mistet en forælder for helt at forstå analogien.)

Michael Jackson minder mig om

  • min første rejse på egen hånd og tiden i kibbutz i Israel i 1983, hvor vi i den grad gav den gas til Beat It og Billy Jean
  • Vinter i 1983  i San Francisco, hvor jeg for første gang så små drenge moonwalke på Fisherman’s Wharf.
  • Utallige fester med Michael Jacksons ørehængere – Billy Jean som sangen over dem alle!

Stakkels Michael Jackson!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

