Doctor’s orders

“Så gå hjem og læg dig under dynen!”

Siden jeg var på kursus i København for to uger siden, har jeg nyst og hostet og snottet. Mine kollegaer har set lettere misbilligende på mig, men jeg synes jo ikke man bare bliver hjemme, fordi man er lidt forkølet og jeg var ret sikker på det ikke var influenza, da jeg ikke har haft feber.  

Den anden dag var jeg dog så smattet, at jeg måtte strække våben og har taget 2 dage i sengen. En tur til lægen kunne bekræfte af jeg ikke havde lungebetændelse, men at der var en virus på spil(men altså ikke influenza). Hvorfor er vi mon nogen der er sådan indrettet, at vi har dårlig samvittighed over at blive hjemme, hvis vi er syge?

Nå nu har jeg meldt mig rask til i morgen, så jeg vil skynde mig ind under dynen igen, så jeg kan komme lidt mere ovenpå.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Doctor’s orders

  1. Lene siger:

    ja hvorfor er vi sådan indrettet? God bedring og lad nu være med at tage af sted i morgen, vent til mandag 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Ups Lene – dit råd kom for sent! Men jeg overlevede arbejdsdagen 🙂

Skriv et svar

