Skal – skal ikke

Jeg er gået i tænkeboks. Julegaveponchoen er blevet færdig og ligger lige nu til tørre. Tænk jeg er blevet så “afhængig” af at strikke at jeg bare synes jeg må have gang i et eller andet. I oktober var jeg til garn udsalg hos BC garn i Kolding og købte blandt andet en del alpaca garn som jeg ikke umiddelbart vidste hvad skulle bruges til – udover det skulle være til mig selv. Lige nu overvejer jeg denne model fra Drops opskrifts arkiv.

Billedet er fra www.garnstudio.com

Dette indlæg blev udgivet i Kreativ?. Bogmærk permalinket.

Et svar til Skal – skal ikke

  1. Pingback: Papegøjefødder « The Pollyanna Principle

Skriv et svar

