Stena Line?

Lillepigen: Sig mig engang – er jeg den eneste der har troet de der Bee Gees sang Stena Line, Stena Line?

Dette indlæg blev udgivet i Ja - jeg spør bare. Bogmærk permalinket.

4 svar til Stena Line?

  1. Lene siger:

    Ha 🙂 ja jeg var nok for gammel da jeg hørte den sang, men beatles She loves you havde ikke helt samme titel, da jeg sang den 😉

  2. Bente siger:

    Ha ha … det var da en kommentar af de bedre 😆 .

    Men jeg må indrømme sat visse sange også pludselig fik et andet indhold/en anden tekst, da jeg blev voksen.

    Og … tak for genhør 😉 .

Skriv et svar

