Forventningens glæde

Langsom lørdag morgen er ikke at kimse af. Jeg har skimmet avisen, spist morgenmad og drukket kaffe, været på rundtur på nettet og så ellers glædet mig til i aften, som skal tilbringes i biografens mørke i selskab med Michael Nyqvist og Noomi Rapace. Jeg glæder mig.

Inden da er der bestilt tid til en spinning time i mit foretrukne fitness center(!) og der skal handles og flyttes lidt støv herhjemme.

Nå men det var vist også nogle julekasser der skulle støves lidt af…. Hav en forrygende lørdag.

Dette indlæg blev udgivet i Film. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

