Julepynt

I flere år har jeg været misundelig på Lenes små røde lysestager. Sidste år blev min arbejdsjulefrokost holdt på en cafe, hvor alt inventaret var til salg. Der fandt jeg så mine små røde stager – endda i 2 størrelser. Så nu har vi røde lysestager både til gården og til gaden.

Dette indlæg blev udgivet i December. Bogmærk permalinket.

4 svar til Julepynt

  1. Madame siger:

    Åh ja, de er da dejlige – dem har jeg også 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Nemlig og jeg er så glad for at jeg fandt dem 🙂

  3. Lene siger:

    Nu savner jeg endnu mere at få julekasserne ned 🙂

Skriv et svar

