Nisser på spil?

Gaven til dem der har alt skal afleveres i weekenden. Da jeg begynder at pakke kurven, der skal udgøre årets julegave, opdager jeg der vist har været nisser i kagedåsen…. Derfor måtte jeg i går bage en ekstra portion Chocolate Chip Cookies. Måske skulle jeg have tapet kagedåserne til, det gjorde min mor altid, så der ikke gik svind i kagerne inden jul. Lige pludselig synes jeg, julestressen begynder at vise sit grimme ansigt og jeg gider bare ikke være stresset over en tid som jeg dybest set elsker, så måske skal jeg lige justere mine forventninger til mig selv.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Nisser på spil?

  1. Fru Green siger:

    Jeg har åbenbart også nisser. I går blev dagen brugt på at bage 3 forskellige slags småkager og dåserne stod åbne til den sidste afkøling. Og så var der svundet urimelig meget i dåsen med chokoladesmåkagerne … men jeg tror ikke på nisser … selvom begge piger gjorde hvad de kunne for at se uskyldige ud.

  2. Pollyanna siger:

    Det må være årstiden Fru Green – nisserne er overalt 😉

Skriv et svar

