Pas på blodtrykket

Mit blodtryk nåede uanede højder tidligere i dag, da jeg måtte fiske rettede opgaver op af papircontaineren på arbejde. En medarbejder havde i sin oprydningsiver smidt mine papirer ud!!! Livet er altså for kort til dobbeltarbejde.

Ellers bød fredagen på en optræden af Lillepigens dramahold, Storepigen har vi ikke set meget til efter hun har afleveret sin SRP, men det skal nu være hende vel undt at slappe af efter 14 dages opgaveskrivning. Uofficielt er jeg gået på juleferie – dog har jeg lidt hjemmearbejde inden mandag og et par timers arbejde i den lettere afdeling på tirsdag og efterfølgende julefrokost med kollegaer.

Lige nu står resten af fredagen dog i afslapningens tegn. Måske kan jeg finde energien til et enkelt julekort eller to, men ellers kalder sofaen vist.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Pas på blodtrykket

  1. Fru Green siger:

    God Jul og god ferie.
    Forleden hørte jeg om en der sad på sit universitet og skrev opgave. Hele natten om morgenen skulle hun på toilettet og da hun kom tilbage havde rengøringsdamen været der og smidt hendes sorterede printede opgave ud – i sin skraldespand på vognen. Så min bekendte måtte finde damen og fiske sin opgave frem, så den kunne blive afleveret. Det er fint med oprydning men man skal heller ikke være for effektiv.

    • Pollyanna siger:

      Åh gys og gru – skrækscenarie, mareridtspotentiale…… Har også netop pointeret overfor min ældste, hvor vigtigt det hele tiden er at tage back up, når man skriver opgave.
      Rigtig glædelig jul til dig og din familie Fru Green og godt nytår.

Skriv et svar

