Det der med julegaver

Nu er det sådan at jeg er rigtig god(synes jeg da selv ;-)) til at finde på julegaver til resten af familien, men ofte har jeg rigtig svært ved selv at komme med gaveønsker. Mit livs lys og jeg er i år blevet enige om, at der er nogle ting vi vil købe sammen efter jul, så derfor giver vi ikke hinanden julegaver i år – sådan officielt, for selvfølgelig har jeg sørget for at der er gave til ham fra både hunden og julemanden…… Nu er det så sådan at vi lige har investeret i et nyt køretøj med fire jul og han bliver ved med at sige at det er min julegave….. Skal jeg mon være bekymret?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Det der med julegaver

  1. Bente siger:

    Hmmm … jeg ville nok ikke lade ham være for længe alene med bilen 😉 .

    Glædelig jul!

Skriv et svar

