Nytårsforsæt

Nogle mennesker nærer stor modvilje for nytårsforsæt – det gør jeg nu ikke, jeg synes det er en ret god ide at gøre sig nogle tanker om hvilket spor, man har tænkt sig at følge i det nye år. At jeg lige nu sidder som ikke-ryger på 5. år er jo også konsekvensen af et nytårsforsæt eller måske rettere nogle overvejelser op mod nytåret 2004/2005. Derfor mine nytårsovervejelser for 2010:

  • Jeg skal blive bedre til at få læst fornøjelseslæsning og jeg håber at 2010 bliver året, hvor jeg også får taget fat på andet end krimier.
  • Jeg vil gerne fortsætte med at strikke og lave håndarbejde. I mange år har jeg slet ikke beskæftiget mig med den slags kreative sysler, men jeg har fundet ud af at det for mig kan være helt terapeutisk at skulle sidde stille med noget i hænderne.
  • I slutningen af 2009 blev jeg rigtig god til at bruge mit fitness medlemsskab – specielt er jeg blevet ret bidt af spinning. Det har resulteret i nogle kilo på tabskontoen og der skulle gerne sættes mange flere kilo på den konto i det kommende år.

Det var vist det!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Nytårsforsæt

  1. Marianne siger:

    Dine tanker om det kommende år ligner til forveksling mine…. Jeg startede også til fitness i september og har tænkt mig at blive ved – når benet er i orden. For to år siden startede jeg op med at være kreativ igen……Hvordan kunne jeg overhovedet holde 15 års pause?
    Mit håb for 2010 er at jeg finder mere tid til mig selv og begynder at finde ud af hvor min fremtid peger hen 🙂

Skriv et svar

