Smagssans efterlyses

Det var ikke noget stort offer at love at holde sig ædru, så jeg nytårsnat kunne agere chauffør for storepigen. Grundet forkølelse har jeg fuldstændig mistet min smagssans, så i princippet kunne jeg ligeså godt drikke vand fremfor rødvin. Det var dog noget mere ærgerligt, at jeg hverken kunne smage den gode hjemmelavede sushi, oksemørbrad eller den gode dessert.

Jeg mindes ikke at have prøvet at miste smagssansen før og føler med de mennesker, der må gå gennem livet uden. Jeg håber godt nok den forsvundne smagssans snart vender tilbage igen.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Smagssans efterlyses

  1. Lene siger:

    Det håber jeg også for dig, og ja nu er du inde i en periode, hvor chaufførrollen fylder en del 🙂

    Håber at du snart kan lægge kleenex boksen fra dig 🙂

Skriv et svar

