Har du forkælet dig selv i dag?

Det er i hvert fald planen, at jeg skal selvforkæles. I fødselsdagsgave fik jeg et gavekort til en skønhedsklinik(hedder det stadig det?) Så i dag skal jeg have ansigtsbehandling for første gang og pedicure som ikke er første gang men altid rigtig godt. Åh hvor jeg glæder mig!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Har du forkælet dig selv i dag?

  1. Bente siger:

    Uhhh … det lyder skønt! Håber det også var det – henne i beautybutikken :-).
    (nej, jeg ved sgi heller ikke, hvad de der steder officielt hedder).

  2. Pollyanna siger:

    Det var simpelthen skæppeskønt og ikke sidste gang jeg prøvede det, selvom den der dybderens gjorde avs….

  3. Lene siger:

    jeg faldt i søvn mens jeg lå med maske, håber ikke at jeg snorkede 😉 Håber du får gjort det oftere end mig ,har ikke prøvet det siden 🙂

Skriv et svar

