Brrrrrrr

En ny dyne sne, kuldegrader igen, hjemmearbejdsdag bag computeren og ingen fjernvarme er ikke just en god cocktail. Nu er varmen heldigvis kommet igen og jeg er ved at lægge sidste hånd på fredagens arbejde. Den sidste uge har været hektisk. Nyopereret mand, der ikke må køre bil, løfte mere end 2 kilo og hvad har vi samt en yderst hektisk uge på jobbet har i den grad drænet mine energidepoter. Nu glæder jeg mig til de næste 2 uger på jobbet, som bliver uden 3.g og dermed med flere lufthuller til mig. Der skal arbejdes hjemme men også strikkes på storepigens norske sweater. Jeg er nået til det første ærme og glæder mig til at nå bærestykket med det fine mønster og farveskift. Let the fun begin!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

