Vågn op

For nogle måneder siden fik jeg ‘besøg’ af et par damer fra Jehovas Vidner. Jeg prøver altid at være høflig og lytte til, hvad de siger og plejer at tage imod Vagttårnet(som jeg godt nok plejer at smide ud med det samme….) hvorefter de går deres vej igen. I dag blev jeg vækket af vækkeuret kl. 8.00 men fik ret hurtigt overbevist mig selv om at jeg da vist ikke var helt udhvilet, hvorfor jeg skyndte mig at gå i seng igen… 10.30 ringer det på døren og jeg vakler ud for at lukke op for det der viser sig at være de to Jehova damer. Men som den ene dame sagde: “Der kan jo være så meget, der holder en oppe om natten…..”

Jeg ved da ikke hvad hun tror om mig….. 😉

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Vågn op

  1. Pingback: Om lykke « The Pollyanna Principle

Skriv et svar

