Tidslomme

Selvom jeg egentlig synes det er lidt som at blive kastet tilbage til min folkesoletid at se unge mænd med islændere, guitar, tørklæder og fuldskæg, må jeg sige at jeg synes de har forfattet en rigtig ørehænger. At de og sangen så også lyder som dengang er nok en side af samme sag.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Tidslomme

  1. Bente siger:

    Jeg kan altså også ret godt li’ dem (måske ren nostalgi 😉 ) – og ikke mindst den der Simon and Garfunkel-sound.

Skriv et svar

