Sommerlæsning

For et stykke tid siden faldt jeg over omtalen af en ny britisk krimiforfatter S.J. Bolton. Hendes bøger lød spændende og jeg fik straks fat i de to romaner hun havde skrevet på daværende tidspunkt: Offer og Slangehuset. Specielt offer var rigtig god, Slangehuset var også læsværdig, men jeg bryder mig meget lidt om slanger og den var derfor noget grænseoverskridende at læse. Jeg har jævnligt holdt øje med hendes hjemmeside og opdagede i sidste uge, at en ny roman netop er udkommet. Nu ligger den på mit sengebord og den er svær at holde fingrene fra. Jeg er også ved at læse Jo Nesbøs Frelseren, men af en eller anden grund har jeg lidt svært ved at holde fast i den.

Dette indlæg blev udgivet i Bøger. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

