Så nåede vi så langt

Så er årets censur raid i Odense overstået. Det er efterhånden ved at være nogle år siden jeg sidst var med, men dette års censur kaos bød på hyggeligt gensyn med gamle studiekammerater, da alle censorer i år var samlet et sted. Traditionen tro var jeg også på raid i IKEA, det blev nu ikke til så meget andet end et par fornødenheder til den tilstundende festivitas.

Derudover købte jeg mig et par nye – dyre – solbriller. For 5 år siden købte jeg et par rigtig dyre solbriller som jeg har være superglad for. Jeg har stort set brugt dem dagligt, da jeg jo kører en del i bil. Derudover var de rigtig gode til at holde håret på plads! For et par uger siden blev de væk!!!! Stor sorg – jeg har ledt højt og lavt, gennemgået min færden og jeg kan bare ikke forstå, hvor de er blevet af. Jeg plejer at være meget omhyggelig med at passe på dem, så deres forsvinden er til stor undren. Men nu har jeg et par nye lækre solbriller og hvis de gamle dukker op igen har jeg to par – ren win-win!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

