Nu med et år mere på bagen

Sidste år lovede jeg vist at skrue lidt ned for charmen, så 7. august kunne være lidt mere udholdelig rent varmemæssig. Det kom til at holde stik. Dagen igår var dejlig lun, men ikke smeltende varm som sidste år.

Efter jeg fik børn, begyndte min egen fødselsdag at dale i betydning – så blev det børnenes fødselsdag der fik fuld gas. Alligevel må jeg indrømme, at jeg nyder lykønskninger og opmærksomheder – det er dejligt at blive set, når man har fødselsdag 🙂

Af mand og børn blev jeg forkælet med et gavekort til wellness/ansigtsbehandling. Det har jeg fået før med stor succes(ren selvforkælelse og luksus). Gavekortet er på et noget større beløb end sidst….. hmmm skal jeg tage det som en hentydning….. 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Nu med et år mere på bagen

  1. Lene siger:

    UPS og jeg har været lidt for hængt op kan jeg se, når jeg overså din fødselsdag 🙂
    Et meget forsinket men kæmpe tillykke med dagen. Nyd du bare det større beløb, hvad end årsagen så er 🙂

Skriv et svar

