Søndagsklar

Måske i god tid – men nu er jeg ihvertfald klar til at Red Barnets indsamlere kommer og henter deres indsamlingsbøsser.

I et par år har jeg selv været ude med raslebøssen, men i år tænkte jeg, det ville være en god ide at blive koordinator. Der kommer ikke så mange indsamlere her hos mig, men jeg tænkte det var en god ide at starte op i det små – så kan jeg måske også selv nå at tage en lille rute. Storepigen har også lovet at tage en tørn med en enkelt rute.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

