London Calling

Første gang jeg var i London var i 1979, hvor jeg var på sprogrejse med min bedste veninde. Dengang var vi to vestjyske piger noget benovede over alle punkerne, der gik rundt i Londons gader med sikkerhedsnåle og hanekamme i alverdens farver.

Siden er det blevet til en del besøg i London, nogen i arbejdsmæssig sammenhæng og nogle i privat sammenhæng. Om et par uger rejser jeg med mand, storepigen og kusinen til London – blandt andet for at opleve lillepigen på de skrå brædder i Royal Albert Hall. Familiens yngste rejser til London 6 dage før os andre – hun skal nemlig øve med alle de andre deltagere i World’s Children’s Ensemble. Jeg glæder mig!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

