A Hard Week’s Friday

Pyhhh så blev det fredag – sent i seng og tidligt op har karakteriseret hverdagene i denne uge. Jeg kan godt mærke jeg ikke kan klø på som jeg kunne, da jeg var 35…. Nu er det fredag – en grøntsags-fiskeret er i ovnen, lillepigen og mor er alene hjemme og har snakket om en biograftur i aften, så slipper mor her også for Talent nummer et eller andet – det er livet simpelthen for kort til efter min mening.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til A Hard Week’s Friday

  1. Madame siger:

    Jeg synes også, livet er for kort til ‘Talent’ 🙂 Så vil jeg langt hellere i biografen …

    • Pollyanna siger:

      Mon ikke vi er mange der er ved at være trætte af de evindelige Vild med det ene og Vild med det andet og deslige? Det er næsten som om antallet af TV kanaler er omvendt proportional med kvaliteten.

Skriv et svar

