London tur – retur

Så er vi hjemme fra London igen. Det har været en begivenhedsrig tur, selvom det for mit vedkommende mest blev til et gensyn med steder jeg allerede har været enten for nylig eller for mange år siden. Pigerne(Storepigen og Kusinen) fik derudover shoppet igennem på Oxford Street, jeg fik købt et par bøger og film. Vi var alle i teateret for at se The Lion King, hvilket var et gensyn for Storepigen og jeg men nyt for de to andre. Pigerne og jeg så Wicked lørdag eftermiddag, en fantastisk oplevelse var vi alle tre enige om. Wicked er historien om hvad der skete inden The Wizard of Oz begynder. Skuespillerne sang ikke mindre end fantastisk. Derudover fik vi den bonusoplevelse at. vi havde valgt at se musicalen på 4 års dag for premieren i London.

 Søndag aften så vi så det, der var grunden til vores besøg i London denne gang – Lillepigens optræden i Royal Albert Hall. Det var en stor oplevelse at se hende og 1200 andre børn(fra England og rigtig mange lande fra resten af verden) optrræde, synge og danse i et fyldt Royal Albert Hall. Fremfor alt har de 10 dage I London været en uforglemmelig oplevelse for hende og hun har bundet bånd til rigtig mange børn og unge fra hele verden, mens de har arbejdet med at få deres del af showet indøvet og få et samarbejde op at stå. De har haft nogle fantastiske lærere og instruktørere. Hun er meget begejstret og er gået på opgaven med krum hals – det er så dejligt at opleve.

Jeg nåede lige en dags arbejde, inden jeg lagde mig på operationsbordet i går. Siden jul har jeg i den grad vøret plaget af galdestensanfald og blev sammen med lægen enig om at det nok var en god ide at få galdeblæren fjernet. Det skete i går og nu er jeg hjemme med ondt i maven og kvalme, men jeg håber jeg kommer nemt over operationen og er fit for fight i gen i næste uge.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til London tur – retur

  1. Pingback: Eat – Pray – Love | The Pollyanna Principle

Skriv et svar

