Så kys det nu det satans liv


Nogle gange går tingene ikke som man har tænkt. Jeg troede, jeg skulle gennemgå en ukompliceret ambulant galdeblære operation, i stedet endte det med yderligere narkose, indlæggelse, pankreatit regime, infektion og sårpleje af hjemmeplejen og sandsynligvis en 14 dages sygemelding…. 14 dage syg! Jeg tror jeg har været syg én sammenhængende uge som det længste.

Min tilstand var alvorlig og kan i de værste tilfælde være dødelig, dog har mit forløb hele tiden været efter bogen og selvom der lige nu er en grim infektion, der skal slås ned og et alkoholforbud de næste 6 måneder, håber jeg, at jeg er ovre det værste og at resten af forløbet bliver ukompliceret(selvom tvivlen nager, når nu alt det andet gik galt).

Da jeg blev udskrevet i dag, var det som om luften og vejret var ekstra lækkert. Middagen storepigen selv havde udtænkt og udført i anledning af sin 19 års fødselsdag smagte bare så godt og selskabet: mand, piger og svigersøn var bare verdens bedste.

Jeg er en heldig kvinde og det vil jeg prøve at huske og være taknemmelig for.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Så kys det nu det satans liv

  1. Lene siger:

    sikke da en omgang Pollyanna, jeg kan godt forstå, at du lige nu ikke tager det som en selvfølge, at resten af regimet går som det “plejer”, men det håber og krydser jeg fingre for, at det gør. God bedring , og så håber jeg at du bruger de 14 dage til at give dig en masse selvforkælelse 🙂
    Og jeg fik aldrig kommenteret på dit Londonindlæg, men det må have været en stor oplevelse for jer alle. Tillykke også til ældstepigen 🙂

  2. Fru Green siger:

    Pyh for den. Det lyder rigtig ubehageligt.
    Det er ikke rart at være syg længe – men når det ikke kan være anderledes, så håber jeg du kan finde rum til at nyde det og slappe af. Slip alt det fra hverdagen og arbejdet der banker på – hvis du kan.
    God bedring. 🙂

  3. Pollyanna siger:

    Tak for de gode ønsker – bare det at være hjemme igen hjælper på det hele tror jeg 🙂

  4. Pingback: Tirsdagstømmermænd | The Pollyanna Principle

Skriv et svar

