To blog or not to blog

Igen er der gået alt for lang tid siden jeg sidst skrev et indlæg. Jeg har overvejet, om jeg skal ‘tvinge’ mig selv til at skrive et dagligt indlæg for at komme i gang igen – jeg synes jo det er sjovt at kigge tilbage og dermed huske forskellige småting, som man jo ellers nemt glemmer. Så kommer bare problematikken med det private – egentlig er jeg meget imod at lægge mit privatliv på Internettet, men på den anden side prøver jeg at være bevidst om, hvad jeg lægger ud og så går det måske.

De 2 uger efter efterårsferien har været hektiske, jeg kan godt mærke jeg havde været længe væk fra katederet og de daglige lektier. Forrige weekend havde vi besøg af kusinen, som er flyttet over storebælt og dermed er kommet lidt tættere på os. Jeg tror hun trængte til lidt hjemlig hygge, faste måltider og en illusion om at alting er som før. Det er det dog ikke og tabet giver stadig store efterdønninger. Med min forstand ved jeg godt, at det man som pårørende skal gøre er at rumme, men jeg ville egentlig så gerne kunne trylle smerten væk… Ak ja – livet er ikke for tøsedrenge.

Anyways weekenden blev bl.a. brugt på kreativ messe i Fredericia – personligt synes jeg det var lidt af en skuffelse – jeg havde egentlig regnet med goodie bags og gode tilbud – og det synes jeg ærlig talt der var lidt langt imellem. Dog fik jeg lidt mod på selv at kreere julekort – så jeg købte nogle stempler til det, så må vi se til hvad det bliver til. Strikkeriet ligger lidt stille – dog rykkede det lidt at være til 2 dages møder, jeg tillod mig at strikke samtidigt med oplæggene og faktisk gjorde det, at jeg hørte bedre efter end jeg nok ellers ville have gjort. Jeg får vist også brug for at øge tempoet lidt, da både lillepigen og kusinen har bestilt norske sweatre a la den jeg strikkede til storepigen sidst år.

Men nu vil jeg videre i teksten. Absolut hadeopgave venter forude – skokøb med lillepigen – noget der som regel får sindene i kog, når vi diskuterer “heels versus no heels!” Måske når jeg også en tur i fitness centeret, det har også været lidt svært at komme i gang der efter sygemeldingen.

Sæt i gang!

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

